Friday 11 May 2012

need a coach??


YES, ramai di luar sana sebenarnya need a coach sebabnya,

kita sendiri akan sentiasa lupa adakah diri kita ni cukup air dalam badan,
tahap mana berat kita yg dah turun, cara kita ambil shake tu betul ke tak,
macam mana nak buat shake yang sedap.
so COACH adalah perkara yang sangat penting bila kita nak GAIN WEIGHT or LOSE WEIGHT,
KESIHATAN yang baik juga bermula dari seorang yang perihatan terhadap diri kitayang akan sentiasa mengawasi diri kita. Kepada yang ada coach tapi tak nak dengar so u guys just like arrogant people.
hey u, i can take care of my self


mcm tulah kalau orang yang sombong tapi tak tahu pape, 

lepas tu berat naik, bising kenapa tak turun2 berat,so salah kan COACH???
tapi tak nak dengar ckp coach...hurm
SO MENTALLY dia yang tak ok sebenarnya, never be a good listener 
dan orang tu memang tak pernah pergi CUSTOMER DAY tulah dia macam tu
hanya pandai comment je -.-
lain lah kalau korang rajin nak pantau diri korang macam KAK ANIS ni>>



tgk tu, amazing dan effort sangat bagus sebab dia masuk WEIGHT LOSE CHALLENGE,  kalau tak masuk WEIGHT LOSE CHALLENGE, TAK NAK MINUM AIR BANYAK, semua xnak JANGAN AMBIL DAN BELI HERBALIFE OK...-.-
because kita pun tahu if be a arrogant people we just like YAHUDI..
orang YAHUDI kan sombong2 so fikir2 lah 

aku sendiri pun ada COACH dan sangat2 bersyukur sebab tak akan rugi pape pun bila dengar ckp COACH,
apa dia suruh buat je dan lepas aku qualify SUPERVISOR income aku kesihatan aku sangat2 amazing alhamdulillah, thank you ALLAH dan coach aku. sekarang nak naik next level pun aku nak stay je sebelah COACH aku sebab dari dia aku banyak berlajar kadang2 biasalah degil bila degil tu
cepat2 sedarkan diri balik -.- haha

see this button??

apa yang korang fikir bila tgk button ni???
actually bukan satu perkara yang mudah nak jadi PERSONAL WELLNESS COACH ni sebab kita akan berhadapan dengan macam2 orang. kadang2 kita tak kenal pon trainee kita tu sebab dia STRANGER yang kita dapat dari flyers, blog or website so COACH pertama skali aku nasihatkan DON'T SKIP EVENT,PRODUCT korang kena makan SEMUA PRODUCT dengan CARA YANG BETUL, banyakkan berlajar dari COACH korang dulu dan fahamkan flow dalam badan MANUSIA dan WHY HERBALIFE korang kena KUAT.....
kalau semua ni korang takda, SILA lah pergi EVENT lagi dan berlajar lagi sebab korang akan ditanya macam2 soalan.Dulu aku pun nak give up sebab apa2 korang akan dipersalahkan tapi EVENT buat aku lebih faham dan sekarang still tengah berlajar.

so kepada yang berminat nak jadi PERSONAL WELLNESS COACH
SILA DENGAR DAN PERGI EVENT DULU
dan kepada yang baru ingin menyertai sila call 0133877298



No comments:

Post a Comment