Saturday 23 March 2013

Skin care HERBALIFE


Bismillah....

Have you had your shake today?? Baru lepas minum shake utk dinner. Alhamdulillah sedap CHOCOLATE + STRAWBERRY+SOYA simple but delicious ^_^ try okeh. Lately ni banyak sgt org tanya pakai pencuci muka ape la? mkn apela kulit nampk putih dan kemerah-merahan?? hahahaha ade jugak tu cousin tanya makin cantik la kulit ahahahaha perasan  kejap ya ^_^ hahahahah now i tell u the secrets okeh hahahaha

jeng jeng jeng......................... mestilah HERBALIFE hahahahah 

Teringat zaman sekolah dulu aku antara yang mukanya cm gini......................



hahahahha sumpah beb sangat gelap dan abg aku sendiri panggil anak keling -.- mang rase dalam family paling gelap lah mase tu sebab aku aktif sukan dan kadet tulah hitam. so itu pasal lah skg dorg tanya pakai apa?? so the answer is HERBALIFE. aku mang lah malas gila nak jaga kulit. Before HERBALIFE dulu aku banyak ikut kawan2 guna product2 yang sangat2 bahaya. biasalah muda knowledge pun kurang. kawan pakai aku pun pakai lah sampai ada masa tu kulit aku mengelupas gila. sakit tapi mase tu fikir nak kulit putih hahahahah sengal kan?? ish2...

AFTER using HERBALIFE 


SKIN PROBLEM totally dah tak ada, alhamdulillah 3 bulan je aku guna HERBALIFE inilah hasilnya. Putih tak?? HAHAHAHA so now aku akan ajar korang apa nak pakai bila lemak banyak kat muka dan kulit hitam dan nampk berminyak okeh. 




so guna ni setiap hari sebagai pencuci muka korg sume okeh for first step 



step kedua pakailah scrub ni haaa, seminggu 2 kali aku akan pakai


step ke 3, haa ni korg boleh pilh mengikut kulit korg jenis yang mcam mane, macam aku normal kepada berminyak


step ke 4 pakailah MASKS. dua2 aku pakai hehe



step terakhir pakailah dua2 ni, akan rase kulit sangat lembut cayalah

PERINGATAN sebelum guna outer nutrition kena ambil inner nutirtion dulu. kena minum shake repair dalaman dulu after okeh baru lah guna inner nutrition kalau terus je gune outer nutrition tak akan ada apa2 perubahan.  Nak cepat cantik kena minum banyak shake 3 ke 4 kali sehari. sebab itulah jugak upline aku ajar vayne ong.



makin banyak minum shake cm ginilah jadi tak payah make up tebal pun dah nampk serinya. hehe

so for more information and detail hubungi saya okeh
;)








No comments:

Post a Comment