Wednesday 1 August 2012

Puasa Bersama Herbalife

Bulan Puasa dah tiba..............
Tapi ramai yang tidak mengambil peluang ini secara serious.Puasa adalah keajaiban dari Allah s.w.t banyak rahsia2 puasa yang dapat memberi kebaikan kepada diri kita. Kadangkala ianya tidak dijangkau oleh pemikiran.Perut merupakan rumah segala penyakit, manakala berpuasa adalah raja segala ubat.Bulan puasa juga berlakunya process AUTOLISIS. 

10 Hari Pertama kita berpuasa
- 10% sel tubuh diperbaharui

10 Hari kemudian kita berpuasa
-66% sel2 tubuh lahir

10 Hari terakhir kita berpuasa
-100% sel2 sudah diperbaharui

Jadi jika kita inginkan:-

1)  Awet muda
2) Mengurangkan Berat badan
3) Meningkatkan kecergasan otak
4) Berjimat
5) Mengurangkan Stress 
6) Menurunkan Kolesterol
7) Meningkatkan tenaga Bathin

Jangan lah lupa amalkan SHAKE HERBALIFE sebab ruginya beb, dalam shake tu ada 55 nutrisi, fiber, 18 amino asids,Fibers dan mcm2 herbs lah lagi yang ada lagipun SHAKE ni MAKANAN SEL. Kalau rasa nak AUTOLISIS tu terjadi dengan sempurna jangan lah tinggal..sape yang tinggal dan skip2 mkn product tulah berat x turun,kulit x cantik kan dah rugi...ish2.................^-^


amalkan saja mcm dalam jadual ni insyallah anda semua tak akan rugi. Ramai orang BULAN PUASA ni mcm bulan PESTA MAKANAN dah. korang x sayang ke perut korg..??????? ada tu JIMAT2 makan product. Walaupun berpuasa memang boleh turun berat tapi kalau nak maintainkan muscle, nak buang lemak tepu didalam badan, increase energy, x lapar kena lah sahur dan berbuka dengan HERBALIFE....bukannya x boleh mkn langsung lepas balik tarawih makanlah nasi,sayur,ikan.Barulah balance kalori yang korang ambil.Bulan puasa bole turun banyak kg tapi jadi turun sikit if korang x konsisten. RUGILAH beb.............TAHNIAH kepada customer2 yang serious ambil product dibulan puasa ni. Banyakkan kg dah turun moga dihari raya nanti berkebaya lah anda semua...........;)


No comments:

Post a Comment