Saturday 25 May 2013

Ramadhan Tiba Lagi!

Bismillah....

Alhamdulillah RAMADHAN hampir sudah, so excited sebab aku kenal HERBALIFE masa tu aku demam dalam bulan puasa, akak aku yang skg coach aku, dia lah manusia yang bertanggungjawab paksa aku minum shake mase tu ahahahaa tqvm to my luvly sponsor and sister. 

MACAM MANA NAK START SHAKE BULAN PUASA??


Just follow je jadual kat atas ni, insyallah boleh kurus, sihat di bulan puasa. Melainkan banyak sangat alasan banyak sangat benda yang nak di makan tu memang lah tak berjaya. Bulan PUASA memang lah macam2 makanan sedap2 ada kat BAZAAR RAMADHAN tu kan.

Pengalaman aku sendiri tahun lepas berpuasa bersama HERBALIFE SHAKE, GASTRIC aku mase puasa terkawal kalau aku sahur HERBALIFE SHAKE. perut aku tak adalah angin semacam than boleh buat roadshow and follow up customer lagi masa puasa last year masa tu aq tgh qualify WORLD TEAM aq. Alhamdulillah berjaya ;) Yang paling best PUASA BERSAMA HERBALIFE ni ramai gila CUSTOMER aku LOST WEIGHT dalam PUASA. dorang focus and konsisten RAYA pakai KEBAYA. alhamdulillah.....


RAYA NANTI NAIK BALIK????? 


Raya nanti naik balik pulak???? kalau before RAMADHAN pun kita dah practice diri dengan HERBALIFE SHAKE, insyallah nanti raya pun tak ada masalah. Boleh je nak makan cume SHAKE jangan tinggal waktu pagi and before nak tidur. Kalau naik pun senang je nak turun sebab tu LEMAK BARU bukan LEMAK TEPU tu sebab dari sekarang lah kita start buang LEMAK TEPU yang dah lama gila bertahta di dalam perut korang.  

Korang akan rasa ENJOY gila makan cm2 FOOD nanti bila dah dapat ideal weight. tak yah risau dah kalau everyday korang amek shake as a HEALTHY BREAKFAST korang okeh. ni aku cakap sebab aku punya experience sendiri. 







No comments:

Post a Comment