Monday 6 February 2012

Pembersihan yang POSITIVE!

Ada orang yang mengalami sakit kepala,cirit birit dan sebagainya dalam minggu pertama atau minggu kedua apabila mengambil product herbalife. Ini adalah pertanda yang BAIK dan tidak perlu anda merasa BIMBANG!
Biasanya dirujuk sebagai "Positive cleansing effect"(pembersihan kesan positive) ataupun "Herxheimer Reaction"(tindak balas Herxheimer).
Gejala ini berlaku kerana badan kita sedang mengalami process pembersihan untuk mengeluarkan toksin yang meningkat didalam badan akibat lemak yang berlebihan.Sisa ini telah berkumpul didalam badan yang bertahun-tahun kita simpan.Kita juga tidak tahu apa yang kita makan, udara yang kita hirup,apa bakteria yang ada disekeliling kita.
As our bodies attempt to get rid of this sudden increase of toxic wastes, the body's eliminative organs macam hati,buah pinggang, usus dan kulit may become over burdened.Selalunya setiap badan akan berbeza-beza melalui process pembuangan toksin ini. Ada yang tidak sanggup untuk melalui process ini tapi anda perlu ingat jika anda membiarkan dalam badan anda lebih lama untuk menyimpan toksin ini,ini akan menyebabkan anda mengalami masalah kesihatan dan juga akan mengalami penyakit yang kronik seperti sakit jantung,kanser dan kencing manis.


APA YANG ANDA PERLU LAKUKAN KETIKA MENGALAMI PEMBERSIHAN INI!


1. Minum air dengan banyak minimum 3 ke 4 liter air masak(plenty of water).Jika kita minum air dengan cukup masalah pembersihan ini akan kurang malah akan lebih cepat memulihkan kesihatan anda mahupun membuangan toksin yang ada didalam badan anda.


2. Kurangkan dos dalam pengambilan product maknanya kurangkan bukan STOP ambil product ok. Keadaan ini untuk membantu eliminative organs macam hati,buah pinggang, usus dan kulit may become over burdened.


3.Jika masih mengalami masalah ini anda berhenti mengambil product untuk beberapa hari untuk memberi laluan eliminative organs macam hati,buah pinggang, usus dan kulit untuk teruskan process pembuangan toksin.Tapi anda perlu terusan minum air dengan cukup ya.Supaya kadar pembuangan toksin akan berterusan.


So kesimpulannya AIR mesti perlu banyak anda minum apa jua yang anda alami itu semua untuk process pembersihan! Anda kena ingat bagi siapa yang mengalami berat badan yang berlebihan atau mengalami masalah kesihatan anda kena terus berusaha hanya beberapa minggu untuk mengalami process pembersihan ini jika dibandingkan dengan masa yang anda tanggung masalah-masalah kesihatan anda.Anda juga perlu ingat kesihatan yang baik berpanjangan atau kesihatan yang baik hanya pada waktu sementara yang mana satu anda NAK...??????? fikirkan dan berusaha kemudian bertawakal juga berdoa..!


Sabar ya.... :)

No comments:

Post a Comment