Monday 6 February 2012

Success Story Rashdan in HerbaLife

About me!

Hye semua,Nama saya Rashdan sometimes orang panggil saya adan,gemok,mok dan ada juga yang tak kenal tu panggil saya bob..hahaha suka hati je kan tapi takpe lah dari orang tak panggil langsung kan.This year saya baru 23 thn bila 4 mac ni (my birthday) nak bagi hadiah pun bole (-.-) hahahahaha! Saya berasal dari KLANG! Saya anak kedua dari 5 orangadik-beradik. Saya ni sangat selalu dimarahi EN.NASARUDDIN  dan PN.ROHANA(my luvly parents) sebab ape selalu kena mara..?????? nak tahu x..?????? Sebab saya ni PEMALAS,SUKA LEPAK dan BALIK LEWAT MALAM  memang lah perkara biasa bagi orang muda kan (-.-)  HURMMM........ tapi disebabkan perkara ni yang saya buat berat saya meningkat hingga 140kg..!! bila lepak saya akan makan pada lewat malam.Pengambilan makanan pun sangat banyak tulah 140kg tu...! Saya seorang yang suka bersukan dan bermain futsal tapi disebabkan berat saya yang berlebihan saya hanya duduk atas hanya akan tunggu bola sampai than tendang masuk goal! (-.-)


 hadoi sangat malas kan! tapi ni semuaaaaaa duluuuuuuuu.........



Terjebak dengan herbalife.................??

1.7.2011 adalah tarikh yang akan saya ingat sampai bila2 sebab tarikh ni yang start ubah hidup saya.Saya dipelawa kawan saya (SYIBRATUN) untuk datang berjumpa dengan kakak nya (NUR AMANI).Saya ingat lagi kawan saya tu cakap "weyh mok ko nak kurus x..??) tgk dia pun panggil saya mok..! haha so sebenarnya saya beli product ni bulan 6 kalau tak silap saya tapi 1.7.2011 BARU saya start gunakan product tu pun lepas saya kesian dekat kakak kawan saya tu.Hari2 dia call sampai saya pun naik menyampah after menyampah tulah saya gunakan product! (-.-)
Saya diperkenalkan dengan product yang SANGAT LUAR BIASA tapi masa tu saya tak perasan lagi yang product ni luar biasa.Lepas jew saya guna dalam masa sebulan saya turun 12kg..! baru lah saya tahun product ni memang sangat2 LUAR BIASA...! Just mase bulan puasa tu saya CUTI DIET! kemudian apa lagi kena bebel lah gan COACH ADIK BERADIK tu..hahhaha 
tapi.......................bebelan mereka membawa kejayaan sebabnya berat saya kini dah 100kg! 4okg dah sy lost! amazingkan..saya terkejut dan sangat gembira sekarang saya semakin bersemangat sebab hanya 20kg lagi saya nak kena lost!


ini lah saya sekarang.... (^.^) saya sangat gembira dengan perubahan saya......thank you herbalife n my coach!



MY WHY HERBALIFE..??




Saya mahukan keluarga saya semua nya sihat itu adalah salah satu MY WHY HERBALIFE...! Alhamdulillah sekarang hampir semua dalam family saya gunakan herbalife. Saya akan pastikan semuanya sihat dan turun berat badan macam saya sebab saya tak nak seorang pun daripada mereka yang sakit.



Saya juga dah bole enjoy melakukan aktiviti yang sihat. Saya dah bole main BOLA PADANG, FUTSAL dan macam-macam lagi sukan.Saya amat2 berterima kasih dan visi saya selepas ini saya berharap saya akan jadi coach untuk orang yang ingin turun berat badan seperti saya. Mari kita sama2 turun berat badan ya (^.^).

Saya nak pesan kepada anda semua yang kita semua boleh sebab apa yang kita makan kita yang tentukan so kita boleh tentukan pemakanan yang sihat sahaja yang kita perlu makan selepas ni ya.Saya sendiri dah melaluinya jangan malu untuk mengubah diri kita,biar je apa orang nak kata janji kita sihat dan kita ada semangat untuk merubah kehidupan kita ya.Bukan mudah nak turunkan berat badan even 1kg so anda perlu berbangga dengan setiap kg yang anda turun dan perlu berusaha lagi ok!




JOM SERTAI SAYA UNTUK MEMBANTU ORANG YANG INGIN SIHAT DAN MENURUNKAN BERAT BADAN!



No comments:

Post a Comment