Thursday 23 February 2012

Spectakular yang PERTAMA!


In our team, ni SPECTACULARS pertama ktorg!!! sgt best dan byk experience ktorg dpt tp sure pasni ktorg akan follow event ni tiap2 tahun. EXPERIENCE tu kita tak akan dapat kalau kita tak lalui sendiri. Believe me yang korang tak akan rugi sgt sebab most person yang dtg kat sini semuanya GEN-H, GEN-H tu yg bermur bawah dari 30 tahun. So korang boleh jumpa orang muda tp dorg dah matured sebab dorg still study tp dah cari peluang future yang lebih cerah! sebab JIM ROHN bg tahu, makan gaji hanya menjana pendapatan hidup, tapi untuk menjadi kaya hanya melalui BUSINESS!! so korang fikir nak hidup dlm comfort zone, middle or poor..???? fikirlah sendiri..


 6000 orang kat dalam event ni sangat2 teruja.


 perlbagai bangsa kita akan jumpa


tapi semuanya 1 DREAM 1 TEAM

apa yang saya nak tekankan kita boleh BERJAYA kalau kita dikelilingi org2 yang berjaya, kita boleh BERJAYA kalau kita dikelilingi org2 yang berfikiran positive, kita boleh BERJAYA kalau kita mempunyai dream yang sama dan target yang sama. SPECIAL dengan herbalife ni dia ajar kita ada DREAM, korang mesti x tahu kan THE POWER OF THE DREAM..!!! herbalife ajar ktorg mempunyai big dream than achieve the dream become a reality sound really fun right..??? ye memang sgt fun lagi satu korang kena ingat PARENTS tak tunggu kita lama, kita kena usaha secepat yang mungkin untuk bg dorang rasa kejayaan kita, jangan fikir yang korang dlm comfort zone than korang habiskan duit parents korg, tu x betol ya..  korang tunjukkan before umur korang 30 tahun korang dah berjaya dan dah senangkan PARENTS korang even PARENTS korang jenis yang berduit..!!!!

ni TEAM kteorang yg kat melawati :)  ada budak kecik lagi tau tapi dia dah cakap dia suka HERBALIFE...!!!


ni big TEAM with PRESIDENT TEAM & MILL TEAM FROM TAIWAN and US


SYIBRATUN ALIES RASHDAN
ktorg antara GEN-H and our DREAM 25 thn dah jadi mcm ALIES


RASHDAN SHARE : target dlm 25 tahun dah jadi PRESIDENT TEAM, now income dari HERBALIFE 100% gunakan untuk kehidupan seharian. tak minta dari PARENTS dah duit! even saya dalam comfort zone saya berusaha menjadikan kenyaatan yang saya boleh berjaya sendiri buktinya sekarang saya usaha cari duit sendiri, tunggu lepas ni beli DREAM CAR saya dengan duit HERBALIFE!!! EVENT ni byk mengubah kehidupan saya. Berjaya menjadikan saya orang yang lebih rajin dan berusaha untuk menjadi rajin 
 THANK YOU HERBALIFE



SYIBRATUN SHARE : saya punya terget before 25 thn dah jadi PRESIDENT TEAM sbb saya ada BIG DREAM nak bwk ATUK,NENEK,MAK dan AYAH saya pergi MEKAH dengan duit saya sendiri dari hasil HERBALIFE. tu dream saya dan target saya dlm herbalife than nak tolg PARENTS saya, saya nak senangkan dorang dulu baru untuk saya. Saya sangat2 nak PARENTS saya rasa kejayaan saya. saya tak byk masa lagi saya hanya perlu usaha hari demi hari untuk parents saya. NOW saya dah tak susahkan dorang sebab kehidupan seharian saya, saya sara dengan hasil HERBALIFE. i will never give up itu yang saya berlajar dari event ni dan hari2 saya akan berusaha untuk achieve target saya...
THANK YOU HERBALIFE


 RASHDAN with TOP 5 GET TEAM VAYNE


 SYIBRATUN with TOP 5 GET TEAM VAYNE


last skali ktorg nak ucapkan TERIMA KASIH banyak2 kepada NUR AMANI sebab dia banyak bg advise especially dekat saya dan rashdan. without this person ktorg tak akan jadi mcm ni. thank you AMANI we all love you so much 

SO pd sesiapa yang bace POST ni kalau korang nak CHANGE LIFE korang to get a better life.
just bg tahu je ok ktorg akan share everything tok korang. ktorg nak sangat2 GEN-H berjaya!!


NEXT EVENT EXTRAVAGANZA
23RIBU orang akan hadir dari negara2 ASIA..kalau nak ikut bagi tahu kteorg ok.. ni sgt2 best sbb kita
akan bercampur dengan mcm2 org..event ni kat singapore.. nak ikut
 jum...........................

No comments:

Post a Comment